Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, October 1, 2014

Misaki-chan / Miyawaki Sakura Mobame / Sep 20, 2014, 4:47 pm (JST)

みんなー!
みさきちゃんが私のメールとっててくれたの^o^!
かわいーーーーーー!
Everyone~!
Misaki-chan receives my mail ^o^!
So cute~~~~~~!


みさきちゃんの声、あんまり聞いたことないから、
いつも一方的に話してますが笑
みさきちゃんは、きっと私のこと好きだと信じています。
I rarely hear Misaki-chan talk,
so this is something I always say one-sidedly, haha,
but I'm sure Misaki-chan loves me.

かわいーーーーーーみさきちゃん。
本当のロリですよねー!
Cute~~~~~~Misaki-chan.
She's really a loli~!


写真は、みさきちゃんの携帯で発見した私のメール( ̄(工) ̄)
The photo shows me discovering my mail on Misaki-chan's phone ( ̄(工) ̄)
 
 

No comments:

Post a Comment