Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, July 18, 2014

Iwata Karen Google+ / Jul 18, 2014, 22:04 (JST)

亜美菜さんが出演してる舞台、
「パパの誕生日」
観てきたよ^_^
I watched the
play that Amina-san is in,
[Papa no Tanjoubi] ^_^



すごくいいお話しだったなあ。
It has a really wonderful plot.

笑いあり、涙ありで、とっても面白かったです!
It has laughs, tears and is super interesting!



亜美菜さんの演技に3回くらい泣かされたのはここだけの話し…;_;笑
I even cried 3 times thanks to Amina’s acting, though this is just my opinion *laugh*

相変わらずとっても可愛くて、私の大好きな亜美菜さんでした♡
And as usual, my beloved Amina-san’s just too cute ♡

亜美菜さんに会えて嬉しかったー♡
I’m so glad I got to meet Amina-san~ ♡

今日学んだことをしっかり活かして、私も舞台に全力を注ぎたいと思います!!!
I’ve got to put to good use what I’ve learnt today and I want to be able to use them for plays too!!!





No comments:

Post a Comment