Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Tuesday, July 29, 2014

Shinozaki Ayana Google+ / Jul 21, 2014, 10:12 pm (JST)


全国ツアー和歌山でのコンサート
おわりましたー\(^o^)/♡♡
The Zenkoku Tour in Wakayama Concert
has finished!\(^o^)/♡♡
すっっごく楽しかったです!!
疲れていることなんて
忘れて吹き飛んじゃうくらい、
暴れまくりました!
It was soooo much fun!!
I’m tired, but all of the tired feels blown away,
I ran rampant with all my might!

楽しかったあー!さいこー!
In was funnn! The besst!

ユニットは口移しのチョコレートをやらせていただきました(o^^o)
I was allowed to do “Kuchiutsushi no Chocolate” as my unit!(o^^o)

セクシーにできたかなあ(´・Д・)」、、
すごくすごく楽しかったです💓
I wonder if I was able to be sexy (´・Д・)」、,
It was so so so much fun 💓
それとは真逆にスキスキスキップでは
チーム4の子供達に紛れて
小学生のコスプレしました笑
And in the opposite vein, I was in “Suki Suki Skip”,
with the children of Team 4, under cover 
Elementary school girl cosplay Lol

みーんなに笑われた気がするのは
気のせいかな、うん、、。
みんなーまだ小学生いけるよね?笑
I feel like people laughed at me but…
maybe it was just my imagination, hmm…
Because I can still be an elementary school student…right everyone? Lol

No comments:

Post a Comment