Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, July 28, 2014

Umeta Ayano Google+ / Feb 3, 2014, 10:45 pm (JST)

こんばんは☆
公演終わりました!!!
Good evening☆
The performance has ended!!!

楽しかったー!!
It was fun !!

今日はなっきーと
近いとこがあるたびに
「うめたんうめたん」
って言われてました(笑)
Today, each time I got close to Nakkii she would say
"umetan umetan"
LOL

あとMCでなっきーに
さわらないで!って
言っちゃったけど
そんな怖く言ったつもりないよ(;o;)
自分の肩が好きじゃなくて(>_<)笑
I told Nakkii to don’t touch me! during the MC afterwards.
But I didn’t intend to say it in such a scary way (;o;)
It’s because I don’t like my own shoulder (>_<)LOL

ごめんね、なっきーーー(;o;)(;o;)
Sorry, Nakkiii(;o;)(;o;)

あと今日は節分だったので
ハイタッチではなく
みんなで豆まきしました!
As today is setsubun (last day of winter/day before beginning of spring)
instead of having hi-touch
we did bean-scattering instead!

豆おいしかった(・v・)笑
The beans were delicious(・v・)笑

そして久しぶりに
髪の毛結んだ\( ˆoˆ )/
Also, after so long
I tied up my hair\( ˆoˆ )/

髪切ろうと思ってるから!笑
どんどん短くなってく~♡髪切ろうと思ってるから!笑
My hair will be gradually getting shorter~♡
because I’m thinking of cutting it! LOL

No comments:

Post a Comment