Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Tuesday, July 29, 2014

Shinozaki Ayana Google+ / Mar 1, 2014, 9:15 pm (JST)


公演終わりました♡
二回ということで体力との勝負でしたが、笑
前しか向かねぇも全力に
がんばりましたよ☆〜(ゝ。∂)
The performances finished♡
Having two performances turned it into a game of stamina, haha.
Working hard, I put my all into “Maeshika mukanee” too☆〜(ゝ。∂)
そして、いまお家には天使がいます♡
What’s more, I have an angel in my house now♡
姪っ子♡p(^_^)q
My niece! ♡p(^_^)q
わたしの生誕Tシャツ♡!
まだおっきいからかぶせるだけだけど。。
My birthday t-shirt♡!
It’s so big that it covers her…
可愛すぎる、、。
Too cute…
早く帰って天使に会いたいな♪。
Mmm, I want to return home quickly to see her♪。
ちなみにこのTシャツちゃんと赤ちゃんver.だよん。
Incidentally here’s a baby version of the t-shirt.

No comments:

Post a Comment