Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, January 1, 2015

A HAPPY NEW YEAR!!2015 / Miyazawa Sae Blog / Jan 1, 2015; 8:50 pm (JST)

あけましておめでとうございます!!✨
Happy New Year!!


紅白歌合戦からのCDTVの流れはやはり最高ですね*\(^o^)/*✨昨夜はとても楽しく過ごせました★
年明け初めて口にしたものは、ドライトマトでした
年明け初めて口にした飲み物は、レモンサワーでした
渋い年明け。笑
大人な感じ、、、するかなぁ??笑
The rush from Kouhaku Uta Gassen to CDTV is really the best*\(^o^)/* I had a really great time last night!
The first thing I ate this year were dry tomatoes
The first thing I drunk this year was Lemon Sour
A tasty new year. lol
I wonder,,, is it like adults do?? lol

今日は一人の元旦。
宮澤家のお正月は明日開催予定です。笑
今日はこれから年賀状書くぞ~~~❤️❤️
I will spend New Year's Day by myself.
New Year's Day of Miyazawa-family is held tomorrow. lol
Today I will write greeting cards from now on~~~♥♥

みなさん、素敵なお正月をお過ごし下さいね
また4日から握手会でお会いしましょう✨
Everyone, make sure to spend a nice New Year's Day
And lets meet again at Handshake-Events from the 4th


さえゆきもよろしくねっっ(≧∇≦)✨
Greetings from SaeYuki





モコモコ部屋着(*^_^*)メェ~~
ちなみにGUだよ~~❤️笑
Fluffy dressing gown(*^_^*)
It's from GU~~♥lol

No comments:

Post a Comment