Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, August 14, 2014

Sakai Mei Google+ / Aug 14, 2014, 3:21 pm (JST)

夏フェス
ありがとうございました!
ラブライブをやらせていただきました(´,,•ω•,,`)
ちなみに私は、星空凛ちゃんをやらせていただきました!
Thank you very much
for the Summer Festival!
I got to perform as Love Live
By the way, I appeared as Hoshizora Rin-chan!

緊張したよ、、、
凛ちゃんには程遠かったんですが、自分なりに頑張らせて頂きました(>_<)
どうでしたか?
I was so nervous…
I was no where like Rin-chan but I think that I have given the best that I could (>_<) 
How was I? 

ラブライブ大好きですっ!
I love Love Live!




No comments:

Post a Comment