Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, August 14, 2014

Furuhata Nao Google+ / Aug 8, 2014, 9:50 pm (JST)

MUSIC STATIONさんで
不器用太陽を披露させて
いただきました。
見てくださった皆さん、
ありがとうございました。
Bukiyou Taiyou
was showcased
on MUSIC STATION.
Thank you, everyone
who watched it.

そして、前髪切りました
前髪は変わってしまいましたが
私は私です。
And, I had my bangs cut
I changed my fringe (style) but
I am still me.

なのでこの姿でも好きで
いてくださったらとても
嬉しいです。
And I’ll be super happy
if you would say that you
also like this look.

これからも、
よろしくお願いします。
Please do treat me well
from now on as well.




No comments:

Post a Comment