Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, September 24, 2014

A Lot! / Miyawaki Sakura Mobame / Sep 18, 2014, 10:02 pm (JST)

さっしー、なつ、尾崎さんとご飯行ってましたー!
I went out to eat with Sasshi, Natsu and Ozaki-san!

めっちゃ楽しかった!
尾崎さんとさっしーにね、いっぱい笑ってもらえて嬉しかった!
It was really fun!
I'm pleased I made Ozaki-san and Sasshi laugh a lot!

そういうところ、出しな!って言われたから、
尾崎さんにラジオをお願いしときました!笑
They told me I should show this side of me more,
so I asked Ozaki-san to give me more radio work! lol

ラジオだと、すっごく自分の素が出せるというか…
だから、関東でも流れるラジオをお願いしました!
How should I put it...I think on the radio, you can really show your true self
So I asked him to put me on a radio show that will be broadcast even in Kantou!

わたし実は優等生だねって言われるの、悔しいんです。笑
そんな一言では、言い表せない人になりたい!
形にはまりたくない!
It's actually vexing because people call me an honor student. lol
I want to become someone that can express something with only a few words!
I don't want to just fit into a mold!


皆さん、わたしまた変わってみせます!
わたしの変化は、こんなものじゃ終わりませんっ!
Everyone, I still want to show you how I can change!
My evolution doesn't end here!

ふふ笑ー
Hahaha~


No comments:

Post a Comment