Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, June 24, 2015

Recently I'm... / Miyazawa Sae Blog / June 24, 2015, 1:20 pm (JST)

ご無沙汰になりました、、、…>_<…
今月は、総選挙から始まり、めまぐるしく充実した毎日を過ごしております。
ありがたい反面、時間の足りなさに不満しまくり。(笑)
心と身体は元気なのに、常にフワフワ。
魂どこにいった~??(゚o゚;;って感じ。
携帯も基本見ないし、ホテルではテレビもつけないし、基本的現場以外では誰とも話さないとゆう、THE☆根暗モード全開であります。(笑)
そんな中、先日、色々な方にずっと勧められていた映画【RENT】をようやく観ることが出来ました!!
It has become a long silence,,, ...>_<...
This month, starting with Sousenkyo, I spent everyday in a rapid, fulfilling pace.
I'm thankful but on the other hand, the lack of time is frustrating. lol
Even though heart and body are healthy, I'm always fluffy.
It feels like "Where did the spirit go??"
I don't see phone or the basics, I don't use the TV in the hotel, I don't speak with anyone except the basic things, THE introverted mode is fully open. lol
Among all this, the other day I was able to watch the movie "RENT", that was recommended by many!!



新感覚の映画でした。
お話もすごく考えさせられるお話だったし、
なにより、たくさんの方が“音楽が素晴らしい”といっていた意味がよーく理解できました。
今年はミュージカル【RENT】も絶対に観に行きたいなぁ!!!♪( ´θ`)ノ✨✨
It was a new sensation of Movie.
The story really made you think,
and more than anything, I could understand often that many people said "Music is wonderful".
I really want to watch the musical "RENT" this year!!!

あと先日、ミュージックビデオの撮影で、日本列島の下の方の場所へ行ってきたのですが、、、
2日間で思い切り日焼けしました。(´・_・`)
洋服を着ていた部分もしっかり日焼けしていました。(´・_・`)
恐るべし、、、太陽さん。☀️´д` ;
And the other day, for the shooting of Music Video, I went to the lower islands of the Japanese Archipelago, but
on these two days I got a sunburn.
Even the parts where I was wearing clothes got sunburned.
Dreadful,,, Sun-san!


SKE48の8月12日に発売されるニューシングル『前のめり』お楽しみにっ☆~(ゝ。∂)
今日は久々に夢を見て、その夢が中々見れない方達のコンサートを観に行っている夢でした。
夢占いで調べたら、、、
I'm looking forward to SKE48's new Single "Mae no meri", that will be released on August 12th!
Today I dreamed for the first time in a while, and in the dream I went to a concert from people I don't see often.
When I looked in the dream horoscope,,,


OMG!!(゚O゚)\(- -;(笑)(笑)
この結果知って一人で笑いました。
あぁ、生きているなぁと。(笑)
人間だもの、しょうがないさ。(笑)
そんな毎日を楽しむコツを最近掴んだので、今日も楽しく頑張ります!!( ̄+ー ̄)✨
OMG!!
Knowing this result, I laughed by myself.
Ahh, I'm living... lol
Because I'm human, there's no other way. lol
Because recently I grabbed those fun things everyday, I'll do my best today happily too!!

とりあえず、
写真を投下して去りますね❤️(笑)
えいっ!!!!!!!!
Anyways, 
I'll leave with some pictures♥ lol
Go!!!!!!!!!!




これはなんの写真だろ????(´-`).。oO(
What might these pictures be????

No comments:

Post a Comment