Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Saturday, March 21, 2015

▽ I love Koachan! Minarun / Oba Mina Blog / Mar 20, 2015; 10:53 pm (JST)

昨日は
小林亜実ちゃんの卒業公演🌸
Yesterday was Kobayashi Ami's Graduation stage



こあちゃんは
私の大好きで大切な
チームCの1人です
人見知りなわたしに
いろんな質問してくれました
Koachan was the only one
from my beloved and precious Team C
that came to ask questions to the shy me.


なんとな~く
見かけとか普段の感じが
あんにんみたいな人だなぁって
思ったりしてたから
よく観察してました。きっと。笑
Somehow,
this this regular feeling
made her to someone like Annin I thought,
so I carefully watched her. Firmly. lol

スタイルも好きだし
なにより顔が可愛いから
わたしの中のベスト5に
入ってました!
I also like her style
and her face is more cute than anything else,
so she entered my personal best 5!



あとこあちゃんは
いつも会うと
「みなちゃん?」
って聞いてくるから
「こあちゃん?」
と聞き返します。
And whenever we met, she asked "Minachan?"
and I replied "Koachan?"

それからいつもぎゅーって
してくれるんです
たくさん可愛がってくれました
身長がちょうどいいみたい!
I'm always excited when I'm with her
She was always really loving and
her height was perfect!



あとわたしがずっとやってる
パズルのゲームが
全然できなくて代わりに
やってもらったり。笑
Also when I couldn't do the puzzle I'm always doing,
she did it for me. lol

今年のバレンタインの
チョコパイの感想を
いちばんに聞いてみたり。
レッスンシューズ借りたり。
At this year's Valentines Day,
I asked her about her impression about Choco Pie
and borrowed her Lesson Shoes.

乃木坂さんのライブで
ななせまるに会って
泣いてるところを
こあちゃんに
一番最初にバレたり。笑
When we met Nanasemaru at
Nogizaka's Live, 
I cried and Koachan was the first 
to comfort me. lol

大きな思い出はないかもしれない、
けど小さな思い出はたくさん。
それだけでも嬉しいです…
こあちゃんに出会えて
本当に良かったなぁと思います。
Although we might not have the biggest memories together,
we have lot's of small ones.
But I'm also happy...
I thing it's really good that I was able to meet Koachan.



これからのこあちゃんの未来が
楽しく、幸せになれるもので
ありますように。
応援します(*^^*)
そしてわたしも頑張る。
I hope Kaochan's future will be happy 
and fun.
I'll support her (*^^*)
And I'll also do my best.


みなるん。
Minarun.

No comments:

Post a Comment