Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, March 18, 2015

Happy things / Miyazawa Sae Blog / Mar 18, 2015, 9:27 pm (JST)

こんばんは(⌒▽⌒)
先日は、アメスタ『さえのへや』ご覧になってもらえたかな????
ゲストさんに、俳優の寺脇康文さんが来てくださって、本当に色々な楽しいお話をして頂きました❤️(^^)
Good Evening
The other day, did you watch "Sae no Heya" at Ameba Studio????
The guest was the actor Terawaki Yasufumi, and we had many funny things to talk about♥(^^)

出逢った頃の懐かしいお話から、
これからの私へためになるお話をたくさんして下さって、本当に本当に私は寺さんが大好きだな~(o^^o)としみじみ感じちゃいました。
From the nostalgic story from the time we met,
to the story for my future me we talked, I really really like Tera-san~(o^^o) I keenly felt.

いよいよ、
地球ゴージャスさんのガラ・コンサートまで残り2週間を切りました!!✨
これからリハーサル集中期間に突入です!!
素晴らしい役者さん方の中でも、自分 をしっかり出せるように、素敵なチャンスを思い切り楽しみたいと思います☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
Finally,
it's only two weeks until Chikyuu Gorgeous's Gala Concert!!
from now on we are in the period of intense practicing!!
To appear among these awesome actors is a beautiful chance I want to enjoy the fullest


ガラコンでは、
寺さん❤️佐江ちゃん
のデュエットも見れたりして、、、♪( ´▽`)
ドキドキだけど頑張ります!!!!!!
At the Gala-Concert,
me and Tera-san will also 
perform a duet,,,
I'm nervous but I'll do my best!!!!!!!

そして、
今年に入ってから約2ヶ月間ほど、
実は私にある番組の【密着カメラ】がついていまして、、、
昨日、その番組のスタジオ収録へ行ってきました!( ^ω^ )
And,
during the 2 months since this year began,
actually, there is the program "Michaku Kamera" with me,,,
yesterday, we had studio recording for this program!

4月6日(月) 20:00~放送の
NHKEテレ『ハートネットTVブレイクスルー』!!!!
番組ではVTRやスタジオ収録含め、深いお話をたくさん語らせて頂いています。
番組の司会が 風間俊介さん だったので、
めちゃめちゃ不思議な感じでした(笑)
Airing on April 6th at 8pm,
On NHK E-TV: "Hartnett TV Breakthrough"!!!!
Including the studio and VTR-recording, I was allowed to do many deep talks.
The moderator of the program is Kazama Shunsuke-san,
so it felt really strange (lol)

クザリアーナの翼 では、約4ヶ月間以上一緒に作品作りをしていたので、違う場所で違うお仕事を一緒にできて嬉しかったけど…
なんだか不思議だった(笑)
是非、久々の☆ガンクツ&コルリ☆のツーショットを皆さん見てくださいね
Because we worked together on Kuzariaana no Tsubasa for more than 4 months, I'm happy we can do different work at different places together again, but...
somehow it was strange (lol)
Absolutely watch the first two-shot of Gankutsu and Koruri after a long time

ハートネットTV の衣装はこんな感じ♪
プライベートでもよく着させて頂いている
JOYRICH さんの衣装です
The outfit for Hartnett TV was this
It's from JOYRICH, which I 
also often wear in private

最近、衣装でも私服でも
白黒が多いなーーーーー
昔に比べて、わたし、、、、
落ち着いたね。(笑)
Recently, whether in private or for jobs,
I often wear black and white.
Compared to my past,
I have settled down, right? lol

そやそや!!
この間、いつの日かにファンの方がプレゼントして下さった名前入りのadidasのシューズをおろしました!!(⌒▽⌒)
And and!!
A while ago,  a fan gave me shoes from adidas with name in it as present!!



名前入りなんだよ~(((o(*゚▽゚*)o)))
ガラコンのリハに合わせて、レッスン靴として使わせて頂きます❤️❤️
オシャレだから鏡にうつる足元を見てモチベーションが上がります✌️✨笑
靴って何足あっても足りない。笑
この間また新しい靴買っちゃったもん。
洋服も靴も、たくさんあっても足りないよーーーー
There's a name in it!
I will use them as lesson-shoes for the rehearsals for the Gala Concert♥♥
Because they are nice, my motivation goes up when I see my feet in the mirror. lol
I never have enough shoes. lol
Recently I bought new ones again.
No matter how many clothes and shoes I have, it's never enough...

、、、ってなわけで、
今から歌番組の収録なので、一発かましてきます!!
SKE48のニューシングル
『コケティッシュ渋滞中』は
3月31日発売ですよーん!!!!
要チェック!!!_φ( ̄ー ̄ )
Speaking of which, 
Since I have a recording for a song program from now, I'll leave now!!
SKE48's new single
"Coquettish Juutai Chu" 
will be released on March 31st!!!!
Check it out!!!


では!!!
また更新しまあす
So, 
I'll update again

No comments:

Post a Comment