Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, January 25, 2016

Suzu・∀・ran < All the memories♥RanRanRu / Yamauchi Suzuran Blog / Jan 25, 2016; 10:45 pm (JST)

一番好きなのはー?
らんらんだけええぇえ(*´∀`*)/
私もあなただけっ♡
らんらんこと山内鈴蘭です!!
Who do you love most?
Only Ranran!
I also just like you♥
I'm Yamauchi Suzuran aka Ranran!




さてさて!
リクアワの思い出たちを振り返りたいなと思いまーーす(・v・)ノ
まずはこれ!!
So lets start!
I want to look back on my memories from Request Hour!
First this!!



12月のカンガルー!!!
やっぱりこの曲は
私の中ですごく特別ですからね🎶
SKEに入って初めての選抜曲!
12-gatsu no Kangaroo!!!
After all this song is really special to me.
It's the first Senbatsu-Song since I entered SKE!


ランクインしていて本当に嬉しかった(・v・)ノりょうはと、宮前もすごく楽しそうに歌っていてそれも見てホッコリ。。♡
踊ってる最中に、階段のところでメンバーが見てるからまた違った気持ちになるんだよね!
I was really happy it ranked! And I was really happy when I saw how much Ryoha and Miyamae enjoyed singing it..♥
During the dancing, it was also a different feeling because of the members watching from the stairs!

ちょーど私の立ち位置の所には同期が居て、鈴蘭!かわいい!SKE!カンガルー!とか超言ってくれて
テンションも上がった(*´∀`*)/笑
これを言って盛り上げてくれたのは、
そう。
Very close to my position there were members from my generation and they said "Suzuran! Cute! SKE! Kangaroo!" very much.
so I was really fired up! lol
The one who said this and fired me up was,
you know.

なかむらまりこさんです。笑
ありがとう。まりこ。
面白かったよ(・∀・)笑
そしてこの可愛い可愛い猫らんらんの写メを撮ってくれたのは、すーちゃんです♡
すみれと鈴蘭!トークの掟48
聞いてね(・∀・)笑
そして次はこれ!!
It was Nakamura Mariko-san. lol
Thank you. Mariko.
It was fun. lol
And the one who took photos of this super cute cat Ranran was Suuchan♥
Please listen to
Sumire and Ranran! Talk no Okite48!
And next was this!!


tiny t-shirt
この曲、すごく女の子らしいし、衣装も可愛くて好きなんだけど。。
ぶっちゃけると(・∀・)
この曲歌った時
この曲を知らない人が多すぎ!!笑
だからとにかく可愛くプリプリして歌ったんだけどね!!?
Tiny T-Shirt
This song, it's really girlish and the costume is really cute and I like it, but,,
to be honest
when I sang this song,
there were too many people who didn't know it!! lol
So that's why I was singing it in a extra cute way!!


この曲にどんなファンの方が投票してくださったのかがすごく気になったの!
梅田チームBの時の曲なんだけど、
チームBみんなでどんな人が投票してるんだろう??って話してたんだ( ꒪Д꒪)笑
でも私、この衣装本当好き。笑
あと写真はないけど、、
一番の思い出は、モノマネかな。笑
梅ちゃんの前のめりのモノマネ。
I'm really curious which fans voted for this song!
It's a song from Umeda-Team-BÄs time, 
and among the Team we talked about who might vote for this song.
But I really love this costume. lol
From now on I have no pictures, but,,,
my biggest memory is, the Impersonation. lol
Ume-chan's Maenomeri-impersonation.


やばい会場盛り上がってくれたよね!笑
わたし、モノマネのセンスあるみたいなのでこれからも梅ちゃんを!極めるね♡
応援よろです(*´∀`*)/笑
あ、、梅ちゃんファンの方には今度ちゃんと謝りたい。笑
しゃらば(○∀○)
She fired the fans up really much! lol
Since I also seem to have a sense for impersonation, I will master Umechan! ♥
Please support me! lol
Ahh, I want to apologize to Ume-chan's fans properly soon. lol
See you!

No comments:

Post a Comment