Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, July 1, 2015

From today it's the 2nd half of the year!!! / Miyazawa Sae Blog / July 1, 2015, 11:43 am (JST)

こんにちはー(⌒▽⌒)☀️
今ヒマなのでブログ書こうと思って、打ってます(・∀・)私にしては珍しい。。。笑
本当は寝ようとして、音楽聴き始めたのだけど、、、眠気覚めちゃった
Hello!
Since I've a bit of free time now, I thought I could write a blog, and did it! It's rare that I'm doing this... lol
Actually I wanted to sleep, and the music started, but,,, I woke up from my sleepiness.

今日から7月突入!!!
2015年もあっという間に上半期が終わっちゃいました。。。
2015年の上半期で、もし時間を戻せるのならば、、、3月に戻ってほしいな~(o^^o)❤️
From today it's July!!!
The first half of 2015 has already passed...
If I could go back to a point in the first half of 2015,,, it would be March (o^^o)♥

理由はただ一つ。
【地球ゴージャスさんのガラ・コンサート】
があったからо(ж>▽<)y ☆
あのステージに立てたことは私には夢のような幸せな時間でした。
リハーサルから楽しくて楽しくて、、、
共演者さんも凄すぎて、、、
たくさんの刺激を頂けて、、、
今でもガラコンを振り返ることが多々あるくらい、私の中で最高の時間でしたヾ( ´ー`)
There is just on reason.
Because then was the 
"Chikyuu Gorgeous Gala Concert".
Standing on that stage was a time so happy as it was a dream for me.
Since the rehearsals it was always fun,,,
The costars were also too awesome,,,
I received much stimulation,,,
Even now I often remember the Gala Concert, and it's the best time for me.

下半期はどんなことが待っているんだろう??
全く予想も想像もつかないなー。
苦労することも沢山あるだろうけど、その中で 幸せ をたくさん見つけて感じれたら、なんでもいーや(^_-)☆
お仕事も大切に、プライベートも大切にしていくことが目標かもなー
What things might be waiting in the second half??
I can neither expect nor imagine all of them.
Even though there will probably be many hardships too, but as long as I can find much happiness in the next half, everything is fine for me. (^_-)
My goal is to treasure my work and private life.

この間、例の 信友 と大阪まで遊びに行ってきました(*^◯^*)
ただただ楽しくて、新幹線の移動時間もあっという間だったな~~
帰りにテンション高くなって、急に走りたくなったので品川駅を暴走しました。
The other day, some good friends came to Osaka to have fun (*^O^*)
It was much fun, and even the time in the shinkansen passed in a blink.
On the way back the excitement was so high, I suddenly wanted to run so I ran away in Shinagawa Station.



(笑)(笑)(笑)
なんか、
ランドセル背負ってるみたいだな~~( ̄+ー ̄)笑
lol lol lol
Somehow,
it seems like I'm carrying a back. lol

、、、あ。
とか話してたら
眠くなってきた。(笑)
あと30分くらい空き時間あるからダッシュで寝ることにしますわ。(笑)
気分屋ですみませんwww
この写メあげるから許してくださえ❤️
Ahh,
while talking,
I became sleepy. lol
Since I have 30 more minutes of free time, I'll sleep in a second. lol
Sorry for being moody!
Because I'll give you these pictures, please forgive me♥

宮澤くん
そして、、、
Miyazawa-kun
and...

佐江ちゃん
Saechan


みなさま!!!
2015年の下半期も一緒に思い出作っていきましょうねっ"゚゚゚゚゚-y(^。^)。o0○
おやすみなさえ。(笑)
Everyone!!!
Lets make many more memories together in the 2nd half of 2015!
Oyasuminasae. lol


、、、あ。
グリーン車でごめんなさい。(笑)
Ah,
Sorry for the green car. lol

No comments:

Post a Comment