Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, July 13, 2015

▽ Kurinosuke. Minarun. / Oba Mina Blog / July 13, 2015; 9:43 pm (JST)




今日は『Uta-Tube』さんの
収録でした⭐
出演するの言っていいのか
言ってはいけないのか
よくわからなくて
私のサイリウムとかあるかな?
って思ったら
居ました( ・v・)♡
Today was recording for "Uta-Tube"
I didn't know whether I can say I appear
or not,
and I wondered if there will be Penlights from me,
there were!

見たよ!
気づいたかな?って
気になられた方が居たら
気づいてますよ!
ありがとう。
I saw them!
If there were people who wondered
if I noticed, 
I noticed!
Thank you.

久しぶりの曲からあの曲まで、
たっぷり歌って踊って
緊張したけど
楽しかったぁ( *`ω´)
放送をぜひお楽しみに…
From long ago-songs to this songs,
I danced and sang a lot,
and was tensed,
but it was fun!
Absolutely look forward to the broadcast...

今日は玲奈さんに
いくつか質問をしてみたら
驚く答えが返ってきました。
何か気になりますか?
内緒です( ̄+ー ̄)笑
明日もみんなと一緒だ!幸せ
Today I tried
to asked Rena-san some questions,
and a surprising answer came back.
What is your favorite?
It's a secret. lol
Tomorrow I will be with everyone again! Happy


では
みなるん。
So see you,
Minarun.

No comments:

Post a Comment