Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Thursday, December 24, 2015

▽ Men-size Pajamas are fun. Minarun. / Oba Mina Blog / Dec 23, 2015; 11:33 pm (JST)

こんばんはっ
大場美奈です(*^^*)
今年最後の個別握手会でした
Good Evening
It's Oba Mina (*^^*)
We had this year's last Handshake-Event


ありがとうございました!
今日はクリスマス間近だったからサンタやらツリーやら居まして、わたしもトナカイかな?とか言われるなぁと思い
あえてのパジャマ。
メンズのパジャマ。
シンプルで大きめで可愛いんだ(*^^*)
Thank you very much!
Today Christmas was close, so there were also Santas and Trees, so I will for sure be asked if I'm a Reindeer I thought,
A daring Pajama.
A men's Pajama.
It's simple and large, and thus cute (*^^*)


今日はちょっと4部で睡魔に襲われまして…ちょいちょい戦ってはいたのですがお話うまくいかないなぁとか思われた方いたらごめんなさい(´・ω・`)
やはり休憩中は寝なくてはですね。反省。
Today during the 4th block, I got quite sleepy... I was fighting it, so if there are people who thought I was bad at talking, I'm sorry.
After all I have to sleep during the break. Sorry.

でも今日は1日楽しかったです!
みなさんとお話たーくさんできて、また来年会う約束もできて
よいお年を。っていって
なんだか寂しく感じました。
まぁでも1ヶ月しないうちに
また握手会あるからな(´-`).。oO
But it was a really fun day!
Talking a lot with everyone, promise to meet again next year,
wishing a good year.
Somehow I felt a bit sad.
But in less than a month we'll have Handshake-Event again.

今年の握手会ありがとうございました!
みなさんに会えて話せて
すごーく幸せでした。
また来年も握手会を通して
みなさんと楽しく過ごせたらいいな。
Thank you for this year's Handshake-Events!
I'm reaaally happy I could 
meet and speak with you.
I hope you will come next year too
so we can spend more nice time.


じゃね。
みなるん。
See You.
Minarun.

No comments:

Post a Comment