Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Monday, February 23, 2015

Tebaburo!o(`ω´ )o SaeGaruu / Miyazawa Sae SKE-Blog / Feb 23, 2015; 0:32 am (JST)




昨日は佐賀県、
そして今日は山口県で、
チームSの全国ツアーをしてきました!!(((o(*゚▽゚*)o)))❤✨
Yesterday at Saga-Prefecture
and today at Yamaguchi-Prefecture,
we held Team S's National Tour!!

佐賀も山口も、会場の盛り上がりがハンパなかったっす!!!(°_°)
“待ってましたぁぁぁあ!!!”っていう感じが物凄く伝わってきて、その会場のパワーに負けじと、チームSも燃えていました!(^∇^)✌🔥
In Saga as well as Yamaguchi, the tension in the location was super awesome!
"We waited for you!!!" This feeling was transmitted, and taking the power of the venue, 
Team S was also on fire!

今日の山口で、ツアーの参加が最後だった
にっぴ と みえちゃん。
いつもどんな時でも全力な二人だけど、
今日のコンサートでは、いつもと同じ…なんだけど、一つ一つをいつも以上に大切に、その時その時の空気を肌で感じて、会場を隅から隅まで目に焼き付けている気がしました。
Today in Yamaguchi, Nippi and Miechan participated in the tour for the last time.
although these two go with all their power every time,
at today's concert, like always... somehow though, valuing one by one more than usual, the atmosphere at that time could be felt on the skin, and the venue from corner to corner burned into the eyes.

来月卒業してしまうことに実感がまだ湧かないと言っていた、にっぴ。
逆に、徐々に実感が湧いてきていると言っていた、みえちゃん。
Nippi, who said the still didn't realized that she'll graduate next month.
And on the contrary Miechan, who said she realized it gradually.

今日はそんな二人に、
チームSのメンバーからサプライズをしたんだあ^ ^
二人の驚いた顔、頬に光る涙に思わず涙が出そうになったけど、、、我慢しました。
涙を流すのはまだ早いと、勝手に自分に言い聞かせた。
Today these two
received a surprise by the Team S-Members^^
Although I almost cried when thinking of the shining tears on their cheeks,,, I endured it.
It's still too early to shed tears, I selfishly told myself.

最後に、二人のいっっっぱいの笑顔が見れて、私はとっっても嬉しかったです(o^^o)☀
まだまだ二人の笑顔を目に、頭に、焼き付ける!!
私はチームSが大好きです!💕
にっぴが大好き!💕
みえちゃんが大好き!💕
すきすきすきすき大好き!💕💕💕
At last, the two were smiling a lot and I was really happy
I still burn the smiles of these two into my eyes, my head!!
I love Team S!
I love Nippi!
I love Miechan!
I love love love love love them so much!

残りの1ヶ月。
たっくさん思い出作ります!!!
二人をしっかり見送れるように。
One month remaining.
I'll make lots of memories!!!
So I can send them of properly.


2日間の全国ツアーに足を運んで下さったファンの皆様、
本当にありがとうございました!!!!!!!!
Everyone of the fans who came during the two days of the tour,
thank you very much!!!!!!!!

で、
山口からの帰りの新幹線では、
宮前の隣でした。(-_-;)笑❤
少し話して寝ようと思ってたのに、
気づいたらあっという間に3時間経ってて名古屋に着いた。笑
And,
on the way back from Yamaguchi in the Shinkansen,
I was next to Miyamae. lol♥
Even though I thought I would talk a little bit and then sleep,
without noticing, 3 hours passed and we arrived in Nagoya. lol

宮前の顔が、なんかのキャラクターに似てる!って思って、私はすぐにウルトラマンに出てくる怪獣だ!って思ったから、その怪獣の画像を本人に見せたくて検索したら、、、
その怪獣の写真がブサイクだった(((o(*゚▽゚*)o)))💕笑💕
似てるのは 口元 だけでした。笑
"Miyamae's face somehow fits to a character!" I thought, "I'm a soon appearing monster from Ultraman!" and so I want to search to show the real person a picture of that monster, but,,,
The picture of the monster was really ugly lol
The part that was resembling was only the mouth. lol


宮前とは、なんだか、男友達!って感じ。笑
今日もコンサートの後、
会場にシャワールームがあるのを見つけたから、二人でコッソリ、ソッコーでシャワーしたんだよね。笑
もう裸の仲や。笑( ̄+ー ̄)✨✨
For Miyamae, it kinda feels like she's a male friend! lol
After today's concert,
when we discovered the shower-rooms at the venue, secretly, only the two of us took a shower there. lol
It's already a naked relationship. lol

次のシングルの『コケティッシュ渋滞中』にも選抜入りして、また一緒にいれる時間が増えるから楽しみ( ´ ▽ ` )ノ
宮前と花音といると、いっつも爆笑してるんだよねーww
今度三人で遊びたいなーヾ(@⌒ー⌒@)ノ❤❤❤
We both entered the Senbatsu for the next single, "Coquettish Juutai Chuu", so I'm looking forward to increase the time we spend together
When I'm with Miyamae and Kanon, it's always lots of laughter!
I want to hang out with these two soon

は!!(;゜0゜)
もうすぐ、大組閣の発表があってから1年ですね!
早いなー(°_°)
Ha!!
Soon it will be one year since the announcement from the reshuffle!
So fast (°_°)
今日はいろんなことを振り返りながら、
名古屋のホテルで就寝したいと思います。笑
あと四時間後には起きなくては(°_°)(°_°)(°_°)
While looking back on various things,
I want to sleep at hotel in Nagoya. lol
In 4 hours I have to get up again  (°_°) (°_°) (°_°)


最後に、
ブサイク二人の写メでも載せますわ。笑
舞祭組!✌
So finally,
I'll show you a picture of the two uglies. lol
Team Dance Festival!


おやすみなさーい。
宮澤佐江
Good night.
Miyazawa Sae

No comments:

Post a Comment