Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, April 24, 2015

▽ I'm a super happy person. Minarun / Oba Mina Blog / Apr 24, 2015; 10:08 pm (JST)

昨日も今日もとーっても幸せな
お仕事でした。
楽しくて、楽しくて、
わたしってこんなに幸せなんだなぁ
って実感しました。
Yesterday and today I had work
that made me super happy.
I had fun and fun,
and I noticed I was really happy.


今日は笑って、笑って、
周りの環境に感謝しました。
Today I laughed and laughed,
I'm really thankful for my surroundings.


わたしたちって改めて
すごーく幸せな毎日を過ごせてる
ことに気づきました。
ありがとう(^o^)
I noticed that all in all we are able to
spend suuuper happy days
every day.
Thank you (^o^)


またお知らせしますね!
そして今はお家に帰ってきました。
お家も好きだなぁ。
帰ったらお母さんが
餃子を極めていました。笑
I'll announce it later!
And today I came back home.
I really love home.
When I came home, my mother
made Gyoza for me. lol


お家もお母さんも大好きや。
さて
最後はなおちゃんの写メを
どうぞ(^o^)
頑張れ!なおちゃん!
I love home and my mother.
Well,
At last I want to show you pictures from Naochan(^o^)
Good luck! Naochan!




明日は握手会です!
よろしくお願いします✨
みなるん。
Tomorrow is Handshake-Event!
I'm looking forward for tomorrow!
Minarun.

No comments:

Post a Comment