Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Tuesday, May 17, 2016

KIV Shonichi / Miyawaki Sakura Mobame / May 17, 2016, 10:27 pm (JST)

初日迎えましたねー^_^
Today was the opening performance~ ^_^

初めてチームの初日にいないなぁ。
やっぱり寂しいね…^_^
It's the first time I wasn't there for the shonichi of my team.
As expected, it's lonely... ^_^

副キャプテンでいいのかな、本当に?笑
ちょっと考えるよね^_^笑
I wonder if it's really okay for me to be the vice captain? lol
I think about that ^_^ lol


みんなが良いスタートを切ったと聞いて、とても嬉しいです。
私もその中に入って浮かないように頑張ろう。。
I'm relieved to hear that everyone had a nice start.
I'll try not to be cut off from the team...

早く出たいな〜^_^
I want to perform with them as soon as possible~ ^_^

そして、みんなの私のポジション予想が面白い…笑 まだレッスン何も出来てないけど…いやはや、あのポジション、
あのユニット。。いやぁ、まさか。、ねぇ。。、笑 
Also, it's interesting to hear everyone wonder about my position...lol. I haven't had time for a single lesson yet, but... no, no, that position, that unit...nah, no way...what about... lol

(みんなを惑わせたいお年頃笑)
(I'm at that age when I like to lead everyone astray haha)


なんかよくわからない体勢で丸過ぎるまるちゃんどうぞ。 
Here, have a picture of Maruchan in a some weird round position. (TL Note: This is a pun, since the "Maru" in "Maruchan" can mean "round.")
 
 

No comments:

Post a Comment