Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Friday, November 28, 2014

One year, isn't it fast? / Miyazawa Sae Blog / Nov 29, 2014; 1:00 am (JST)

こんばんは★(≧∇≦)
Good Evening


今日はお仕事がお昼からだったのに1日眠かった(゚O゚)\(- -;
昨日、1日中DIVAのラストライブに向けてのレッスンしてからのアメスタだったからか、リビングで土下座した形のまま寝てました。。。_| ̄|○💦💦笑
起きた時にはリビングのテーブルの狭い隙間の下にいた。笑
どうやって潜ったんだろ、、、。笑
自分の寝てる時の行動が謎すぎる。笑
Even though my work started after noon, I was sleepy all the day (°O°)
Yesterday, because I had lessons for DIVA's last live and then Amesta, I felt asleep while kneeling in the living room...
When I woke up I was underneath the table in living room. lol
How did I get there,,,,, lol
My actions while sleeping are too mysterious. lol

さて!
先日、日テレさんの歌番組『ベストアーティスト2014』に出させて頂いた時のメチャ可愛いお衣装写メを貼りますね✌️✌️
Well!
Yesterday, during my appearance on NipponTV's song program "Best Artist 2014", I took a really cute picture in my costume.





今年のテーマは カラフルモンスター!!
わたしは、
風邪バイバイモンスター
ということで、衣装にティッシュやマスク、あとはバイキンも胸元に付いてたりしてます!!!(((o(*゚▽゚*)o)))
This Year's theme was "Colorful Monster"!!
I was "Byebye cold"-Monster,
so I had tissues, masks and germs attached to my costume!!!


可愛いよね~本当に。。
そしてすごいよね~~。。。・°°・(>_<)・°°・。
48グループの衣装達は、愛で溢れています。素敵な衣装を作ってくれて、お着替えの時もいつも手伝ってくれたり、、、もう人柄がみーーんな素敵です。愛です。
Isn't it cute? Really..
And so awesome~~
All the costumes of 48Group are filled with love. Making all this beautiful costumes, and helping us also when we have to change,,, They are all so nice persons. I love them.

この衣装さん達は世界一だな❤️❤️✨
本当に素敵です。
今回の衣装の部分写メも!!!
These costumes are the world♥♥
They are truly beautiful.
Also this part of this time's costume!!!


頭にかぶってたティッシュ❤️
The tissues I wore on my head♥






スカートに付いてたティッシュ❤️笑
And the tissues that were attached to my skirt♥ lol




腕に付けてたティッシュ❤️笑笑
本当に本当にかわいいーーー\(//∇//)\✨
手がけてくださった衣装さんチームの皆様に感謝感謝です。
And the tissues that were attached to my arms♥ lol lol
Really really cute
I am really thankful to everyone in the team who worked on this costume.








そして 愛 といえば、、、
私に『愛』という存在を教えてくれた舞台『クザリアーナの翼』のお稽古をしていた頃からちょうど一年が経ちました。
地球ゴージャスさんがくれた『愛』は大きくて、深くて、、、本当に“今”の私がいるのは、五朗さんと寺脇さんに出逢えたからだと思います。
And speaking of love,,,
Now one year has passed since the time of the lessons for the musical "Kuzariaana no Tsubasa", that taught me the existence of love.
Chikyuu Gorgeous's love is really big, and deep,,, the real reason for this me being here is because I met Goro-san and Terawaki-san.

先日、心が張り裂けそうになって、とあるスタジオのトイレにこもって一人で泣こうとしていたら、、、
トイレに行く時に、クザリアーナの翼 の頃にとってもお世話になった制作のスタッフさんにお会いしたんです。
The other day, when my heart crumbled and I was about to cry in the toilet of a certain studio,,,
When I went to the toilet, I met the production staff that took care of me during Kuzariaana no Tsubasa.

私は、嬉しさと安心で思わず涙…( ; ; )
そしたら、その奥の部屋には私の大好きな大好きな方達までもがいました。( ; ; )
I unintended cried because of happiness and relief...
After that, in the backroom, all my beloved, beloved people were there.


“今”のこのタイミングで、偶然にも会えたこと、会わせてくれた神様には感謝の一言です。…>_<…
ずっとずっと会いたかったから、会えて嬉しくてホッとして号泣でした。(;_;)❤️
そして短い時間ではあったけど、
パワーを頂き、素敵な言葉も頂き、そして温かい愛も頂きました。
お忙しい方達だけど、この方達にはずっとずっと甘えさせてもらいたいなー、、、(;_;)可愛がってもらいたいなー、、、(;_;)
Meeting them at that time, I was really happy that the gods allowed me to meet them.
Because I really really wanted to meet them, I cried ♥
Also although it was just for a short time,
I received power, nice words and also warm love.
Even though they are busy, I always want to be spoiled by them,,, I want to be loved,,,


今は、早く『クザリアーナの翼』のDVDが見たくて仕方ない状態!!!笑
DVDは 【12月3日】 に発売されます❤️
観に来れなかった方も、
観に来てくださった方も!、
DVDでしか見れない映像もあるので是非、、、ねっ❤️❤️(⌒▽⌒)笑
Now, I can't help but watch the DVD of "Kuzariaana no Tsubasa" as soon as possible!!! lol
The DVD will be released on December 3rd♥
The people who couldn't come to watch,
and also those who came to watch!
because there are some videos you can only see on DVD, absolutely watch it...♥♥





大好きな大好きな方達と写真も撮って頂いたので添付します…❤️
I also took a picture with my beloved, beloved mates...♥





地球ゴージャスの 岸谷五朗さん と 寺脇康文さん と、そして舞台ではオミナエシ役・振付もして下さった 藤林美沙さん!❤️❤️❤️
クザリアーナメンバーに会いたいなぁ、、、…>_<…❤️
Chikyuu Gorgeous's Kishitani Goro-san, Terawaki Yasufumi-san, and also the choreography-author Fujibayashi Misa-san!♥♥♥
I really want to meet the members of Kuzariaana...

そして最後に、、、、。
DIVAの解散まで、あと2日となりました。
思い残すことがないようにライブ頑張ります。楽しみます。踊ります。歌います。
Finally at last,,,,,,
It's only two days until DIVA's disbandment.
I will do my best to make it a Live without regrets. I'm looking forward. I will dance. I will sing.

。・°°・(>_<)・°°・。

No comments:

Post a Comment