Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Wednesday, February 6, 2013

Milky (。・ω・。) Kyun to Doki!

Originally Posted by Watanabe Miyuki on 2012-09-17 14:37:12
 
Photobucket

こんにちわたなべ
Konnichiwatanabe (*/ω\*)
 
 
渡辺美優紀です
It's Watanabe Miyuki (。・ω・。)
 
 
 
今日は福家書店でNMB48写真集【きゅんとどきっ!】の握手会のイベントでした
Today was the handshake event for NMB48's photobook Kyun to Doki! at Fukuya Bookstore ドキドキ
 
 
たくさんの方が来てくださり本当にありがとうございました
A lot of people came, really, thank you so much ( o > ω < o ) 
 
 
ただ、流れが結構早くて
動作の遅い私はそのスピードについていけず
話が途中で終わったりして?になった方も多かったんじゃないかな?
However, the flow was fairly fast
and for me who's slow but was trying to keep that pace,
some conversations ended midway? so maybe a lot of people didn't understand me ( > _ < ) ?
 
 
 
でも手と手で気持ちの会話が出来ました
But we were able to pass out feelings hand to hand (//∀//)ドキドキ
 
 
 
みなさんにパワー注入しときました
Everyone poured their power into me ニコニコ
 
 
 
とにかく本当にありがとうございました
Anyways, really thank you so much ドキドキ
 
さぁ、今日も1日たくさん笑おうね
Well, today too let's spend the day with a lot of laughter (*´∀`*)
 
 
 
 
では撮影に行ってきまーす
Then, I'm off to a photoshootドキドキ
 
 
 
みるきーでした ぴょん
This was Milky ⌒(。∵。)⌒ Pyon♪

Original Post: http://ameblo.jp/nmb48/entry-11357013587.html

No comments:

Post a Comment