Once formerly ithebigc's Blog for Sakura translations, this has become Translate48, a blog that intends to aggregate all translation related work related to the 48 and 46 Groups to become a one stop source if you need your idol posts in English. If you translate anything, please consider contributing here to reach a wider audience!

Saturday, September 21, 2013

Miyawaki Sakura Google+ / Sep 8, 2013, 4:17 am (GMT -8)

こんばんは!
Good evening!

握手会2日目終わりました!
The second day of individual handshakes has ended!

来て下さった皆さん、ぐぐたすをみて楽しんで下さった皆さん、今日は1日楽しい時間をありがとうございました!
Everyone that came and everyone that enjoyed it through Google+, thank you for a fun day throughout!

今回のフォーチュンクッキーの握手会は、
約2ヶ月ぶりでした!
From today's Fortune Cookie handshake event, It's been about 2 months since the last event!

久しぶりに皆さんと握手する事ができて、
とても楽しかったです!
It was really fun
being able to shake hands with people after a long time!

握手会では、色んなお話をしました!
During the handshake event, I talked about various things!

トンコツ魔法少女学院の武井壮さんの回で、私が転んだ時の怪我を、沢山の方が心配して下さいました!
A lot of people were worried about the injury I got when I fell down during Takei Sou's segment of Tonkotsu Mahou Shoujo Gakuin!

でも、全然大丈夫です!
最近、やっと治りましたよ♪
But, I'm completely fine!
Recently, I finally completely recovered ♪

AKBINGOのムチャぶりドッチボールの回で、エドはるみさんの真似をしたときも、好評でビックリしました!
The time when I mimicked Edo Harumi-san for AKBINGO's muchaburi dodgeball was also surprisingly popular!

オンエアされたのは、3分くらいでしたが、実はあそこの場所で15分くらいエドはるみさんの真似をさせられたんですよー泣
Only 3 min of it was aired on TV, but actually during that time I had to imitate Edo Haruna-san for about 15 minutes *cry*

一生分の緊張を使ったみたいに
恥ずかしかったです!笑
That was enough embarrassment to last a lifetime! Haha

他にも、「まどかのまどから」通称madを聴いて下さった方もいて嬉しかったです♪
Also, I was happy that people who had listened to Madoka no Mado kara, aka mad, came!

でも、私madだけテンションが異常なので、聴かれちゃうと恥ずかしいな笑
But, I get extremely excited for mad, so when people listen to it I get embarrassed lol

最近、テレビでよく見るよー!とか、雑誌買ったよって言って下さる方が、だんだんと増えてきて、とても嬉しいです!
Lately, the people that says "I saw you on TV a lot!" or "I bought a magazine that you were in!" has been steadily increasing, so I'm really happy!

最近のトンコツやAKBINGOで、普段と違う私を見せられたことで、沢山の声が届きました!
Recently on Tonkotsu and AKBINGO, because I could show sides of myself that were like my usual self and sides that were different, I was able to get a lot of feedback!

運動音痴な私も、エドはるみさんな私も、ちょっとテンションが高い私も、全部私です!
The me who's bad at sports, the Edo Haruna-san me, the me who has a bit of high tension, they're all me!

どんな私でも、成長していく姿を、時に温かく、時に厳しく、見守っていて下さい!
Whichever me I am, please watch over my growth both warmly and strictly!

今回は、皆さんと2日間も楽しい時間を過ごすことが出来ました!
This time, I was able to pass 2 fun hours with everybody!

メロンジュースの握手会も
始まるので、楽しみです♪
Melon Juice's handshakes are also
starting, so I'm looking forward to them♪

さくら咲け!
Sakura bloom!

 photo 08-1_zpsc536df1f.jpg

Original Post: https://plus.google.com/102808008463301583196/posts/7q8uyqMXdAo

No comments:

Post a Comment